Google+ Panpan Tribe: Hilfe benötigt: Welches Label nehme ich? /Help needed: which label should I choose?

10/17/10

Pin It

Hilfe benötigt: Welches Label nehme ich? /Help needed: which label should I choose?

Eintrag in Deutsch lesen (pls refresh your browser after switching back to English)

I need your help with this guys, since I´m not that good in making decisions :)

I just played around on Dortex, which is a german online store for sew- in and self adhesive labels, because after changing the name of my little atelier I "need" new ones. Here are my 3 first tries, which do you like most? Please leave a comment on this blog (below this post). Or, if you want to play around yourself feel free to send me your results :) thanks a lot!
Here are my experiments:

1.

2.

3.
♥ love♥ Mone


Ich bräuchte hierbei mal Eure Hilfe, da ich mich bekanntlich ja immer nur schwer entscheiden kann. Da ich nach der Umbenennung meiner kleinen Werkstatt neue Etiketten brauche, hab ich grad mal auf Dortex rumgespielt und 3 Beispiele erstellt. Welchen davon findet Ihr am besten? Bitte hinterlasst doch einen Kommentar unter diesem Post. Wer Lust hat, kann natürlich auch gern selbst ein Etikett in einem entsprechenden Shop erstellen und mir das Ergebnis schicken ;) Vielen Dank für Eure Mithilfe! Hier nun meine 3 Versuche:

1.

2.

3.
♥ love♥ Mone

1 comment:

  1. klickt einfach auf "Kommentare" um einen zu hinterlassen :)

    To leave a comment, just click on "Kommentare" :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Pin It button on image hover